راهبرد مشارکت عمومی در تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات و آموزش های مهارتی باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی و مهارت آموزی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تمام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین وصاحب نظران حوزه مهارت آموزی کشور، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
خدمات الکترونیکی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به صورت الکترونیکی در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای به آدرس
http://www.portaltvto.com ارائه شده است.
می توانید دیدگاه خود را از طریق میز خدمت الکترونیکی ،تماس با اداره کل ،سامانه پیشنهادات و انتقادات،و یا عضویت در شبکه های اجتماعی که لینک آنها بر روی تارنمای اداره کل قرارداده شده مطلب خود را بیان کنید.